وقتی به عشق می رسم از لذت نگاه

                                     غم را به حرمت تو فراموش می کنم

                                          تا آخرین نگاه به یاد توام بدان

                                      دل هر چه می کند همه آن برای تو

                                      قلب مرا که برده ای و رفته ام ز دست

                                       قلب تمام عشق پرستان فدای تو

                                                                                                                                              

                                               *************************

                                                  کنار آشنایی تو آشیانه می کنم

                                                فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم

                                           کسی سوال می کند به خاطر چه زنده ای ؟

                                               و من برای زندگی تو را بهانه می کنم

 

                                                                                                                                                   

                                                       

نظرات 35 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:38 ب.ظ

با اجازه میخام از شعرت کپی بر دارم بدم دوستم

اخه منم برای زندگی بهترین بهونم اونه
مرسی ممنون

فاطمه شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

سلام
خیلی شعر قشنگی بود

چه فروتنانه بر خاک می افتد آنکه نهال نازک

دستانش از عشق خداست.

و پیش عصیانش بالای جهنم پست است.........

************فعلا**************


<<<<<<<<<<سیمین>>>>>>>>>>>> شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:03 ب.ظ http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com

سلام
خیلی قشنگ بود
خوشم اومد
دل هر چه می کند همه آن برای تو
شرایط مساعد نیست واسه نظر دادن منتظرم باش بازم می یام
((((((((((((((((((((((((((((((((بای)))))))))))))))))))))))))))))))))

سیمین دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:08 ق.ظ http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com

سلام
خوبی؟
خدایا !
عشق انسانها به یکدیگر معجزه توست
شگفتی های طبیعت هم موهبت توست.
به باد و باران ، آتش و خاک می نگرم و نجوا میکنم :
قلب من ، معبد هستی ست
که محراب عشق خدا آن را مزین کرده است.
آیا وجود همین قلب ،
بزرگترین معجزه خدانیست؟
خوشباشی همیشه
***********بای***************

سیمین پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام
منظورت چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سیمین پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:55 ب.ظ http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com

به دنبال واژه ای
میگردم!
تا قلمم راسیراب کنم
واین آخرین
شایدهم
آغازی برای فردایست
که هنوز در راه نیست
و کاغذهای مچاله شده ی
زباله دان
گواه به این راز دارند
و این آیینه
خسته تر از همیشه
زیر غباری از دور
تنها تصویر مرا
بدونه هیچ واژه ای
به سکوت/ فریاد می زند
امروز غبارت را
به باد می دهند!
*************************
تنها تصویر مرا
بدونه هیچ واژه ای
به سکوت/ فریاد می زند
خوش باشی

سیمین یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com

سلام
چه طوری یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوش میگذره؟
(((((((قصه شهر سکوت))))))))
روزی دل من که تهی بود و غریب
از شهر سکوت به دیار تو رسید
در شهر صدا که پر از زمزمه بود
تنها دل من قصه ی مهر تو شنید
چشم تو مرا به شب خاطره برد
در سینه دلم از تو و یاد تو تپید
در سینه ی سردم ، این شهر سکوت
دیوار سکوت به صدای تو شکست
شد شهر هیاهو ، این سینه ی من
فریاد دلم به لبانم بنشست
خورشید منی ،‌ منم آن بوته ی دشت
من زنده ام از نور تو ای چشمه ی نور
دریای منی ، منم آن قایق خرد
با خود تو مرا می بری تا ساحل دور
کنون تو مرا همه شوری و صدا
کنون تو مرا همه نوری و امید
در باغ دلم بنشین بار دگر
ای پیکر تو ، چو گل یاس سپید


بای تا های

سیمین پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:07 ب.ظ

سلاممممممممممممممممم
خوب یا بد؟
این شعره خیلی قشنگه نه؟
**********************
حالا نیستی که نگاهت

به مزرعه ی واژه های لال بوزد
و خورشید را
از خواب عصر گاهی بیدار کند
اگر گلی کوچک
گوشه ش ناپیدای لبت می رویید
ستاره ها آن شب
جشن آتش بازی داشتند
حالا نیستی که نگاهت
ماه شود
به مرداب جهان بخندد
و نیلوفران درونش را
بیدار کند

**********************

همون پایینیه پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:09 ب.ظ

این یکی چی؟
ساده بودن را از پری کوچکی آموخته ام ، که با بوسه ای میمرد و با بوسه ای به دنیا می آمد! اما دراین میان رازی هست که تنها تو از زوایای آن با خبری ! بگو بدانم! بی بی باران! گرمای ناب دومین بوسه ی معجزه ، آیا برگونه های خیس گریه ی من خواهد نشست؟

*****************
خوش باشی
همیشههههههههههههههههههههههههه
هه هه هه هه
باییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

فاطمه شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
منم به روزم یه سری بزن

فاطمه یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:33 ق.ظ http://www.yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

سلام
الان که نظرتو خوندم
یادم اومد اصلا درباره آپت نظر ندادم :دی
تیکه آخرش خیلی باحاله
خوبه که آدم یه بهونه واسه زندگی داشته باشه
راستی برات یه جواب به کامنتی که برام گذاشته بودی دادم تو وبلاگم بیا بخون

شاهرخ چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:25 ب.ظ http://www.oshagh136.blogfa.com

salam mehran joon omid varam dar tamame marahele zendegi movafagh bashi va ba ayalet khoosh bashi
mehran jan age vaght kardi ye sari be ma bezan byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

یلدا شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:06 ق.ظ http://www.sarayetanhaayei.persianblog.com

سلام عزیزم
خوبی خوشی
دماغت چاقه
اومدم بعد از حال و احوال
عید قربان رو بهت تبریک بگم
خوش باشی و سر بلند تا بعد بای

فاطمه دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:23 ق.ظ http://www.yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

سلام
خوبی؟

جلسه محاکمه عشق بود و قاضی عقل
و عشق محکوم به تبعید به دورترین نقطه مغز شده بود
فراموشی یعنی
قلب تقاضای عفو عشق را داشت
ولی همه اعضا با او مخالف بودند
قلب شروع کرد به طرفداری از عشق

آهای چشم مگر تو نبودی که هر روز آرزوی دیدن اونو داشتی
ای گوش مگر تو نبودی که در آرزوی شنیدن صدایش بودی
و شما پاها که همیشه آماده رفتن به سویش بودید
حالا چرا اینچنین با او مخالفید؟
اعضا روی برگرداندند و به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند همه
تنها عقل و قلب در جلسه مادند
عقل گفت :دیدی قلب همه از عشق بیزارند
ولی من متحیرم که با وجودی که عشق بیشتر از همه تو را آزرده

چرا هنوز از او حمایت میکنی !؟
قلب نالید:که من بدون وجود عشق دیگر نخواهم بود
و تنها تکه گوشتی هستم که هر ثانیه کار ثانیه قبل را تکرار میکند
و فقط با عشق میتوانم یک قلب واقعی باشم

شاد باشی
***************** فعلا ***************

یلدا پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.sarayetanhaayei.persianblog.com

سلام سلام صد تا سلام
خوبی خوشی
سلامتی
خدا رو شکر
موفق باشی بابای

یلدا یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:01 ب.ظ http://www.sarayetanhaayei.persianblog.com

سلاااااااااااااام عزیزم
عیدت مبارک
خووووووووووووش باشی و سلامت

سیمین یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com/

هنوز هم وقتی قلب شیشه ای احساسم را با سنگ نا مهربانیها می شکنند
شمع آرزو هایم را با جرقه اشک روشن می کنم و در اقیانوس ژرف خیال
سوار بر زورق اندیشه تا فراسوی دشت آرزوها سفر می کنم
راستی چه خوب بود اگر من هم بالهائی به سپیدی نور و به لطافت پر پروانه داشتم
در این صورت تا آبی آسمان عشق تا سرزمین کبوتران عاشق آنجا که کینه و ریا جواز ورود ندارد چرخ می زدم آنجا که پلاک خانه دلها عشق است
سلام
آدمای جدید میبینممممممممممممممممم
باشهههههههههههههههههههههههه
اومدم بگم که ما هم هستیم این گوشه کنارا
نمی خوای آپ کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//

رسول چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:44 ق.ظ

سلام مهران خان
امید وارم که سلامت باشی

قبلا هم اومده بودم وبلاگتون فکر کنم از این ممبعد هم این روند ادامه پیدا کنه

خوب منتظر مطلب جدیدت هستم


همیشه با تو هستم

حتی اگر ازمن دور باشی عشقت درقلب من وجود دارد

سرخ باشی بای



سیمین یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:51 ق.ظ

سلاممممممممممممممممممم
خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
___________**__**_____* ___________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
______________* ___________________


انگشتای بغض گلوش رو فشار میداد دوست داشت گریه کنه

ولی نمی تونست

وقتیکه صدای غم زده اش را شنیدم دلم آتیش گرفت

صداش می لرزید ...

و من فقط سکوت کردم

میدونم

سخته مرگ یه ستاره را دیدن

امشب آسمون دل اون یه ستاره کم داره

دعا میکنم که همیشه آسمون دلت پر ستاره باشه و غروب به دلت راه پیدا نکنه


___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
______________* ___________________

**********************************************
منتظر آپت هستم
موفق باشی
تنبلی نکن درس بخون
تو توهم نرو<<<<<<<<دی:
بای

یلدا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:43 ب.ظ http://www.persianlog.com

سلااااااااااااااااااام سلاااااااااام صد تا سلام
بعد حال و احوال اومدم بهت بگم
من یه جشن تولد کوچولو برا یکی از داداش اینترنتیام گرفتم تو وبلاگم خوشحال میشم شمام به جشن ما تشریف بیارین البته به صرف چای و شیرینی


این جشن تا 8 بهمن ادامه داره

نکنه دعوت یلدا رو رد بکنیا
حتما بیا منتظرتم
بابای

یلدا یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:14 ب.ظ http://www.sarayetanhaayei.persianblog.com

سلااااااااام گلم
ممنونم که اومدی تو جشن ما شرکت کردی
ولی من یه کیک برا دوستای خوب خوب جون جونیم گزاشته بودم اون بالا بالاها رو سنگا که دست هیچ کی بهش نرسه غیر دوستای گلم
چرا نخوردیش
ای بابا
شرمنده کردی .............


ولی خیلی خوشحالم کردی ممنونم
بابای گلم

یلدا پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.sarayetanhaayei.persianblog.com

سلااااااااااام گلم
روز خوش
فرارسیدن ماه پیروزی خون بر شمشیر رو به دوست عزیزم تصلیت عرض میکنم
به یاد منم باش اقایی
من اپم خوشحال میشم بهم سر بزنی
تا بعد
بابای

بهمن شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:17 ب.ظ

سلام مهران جون وبلاگت عالیه شعرش خیلی قشنگه

امیدوارم موفق باشی فعلن بابای

بهمن شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:22 ب.ظ

بازم سلام عزیزم چه خبر ؟

اگر خواهی جهان در کف اقبال تو باشد


خواهان کسی باش که خواهان تو باشد

ـــــــــسیمینــــــــــ یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:47 ق.ظ http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com/

##############سلام*##############

اعتراف می کنم!
همیشه از آخر نبودن تو ترسیده ام
از اتفاق رنجیدنت
از دوباره خواب ندیدنت
از تنهایی سیاه ترانه هایم
از سکوت ممتد نفسهایم
از خودم !
از تو !
آنقدر بچگی کردم
تا مجبور شدی به پرسیدن سال تولدم
باورت نشد
خندیدی و گفتی :
خانمی شدی برای خودت
خندیدم : برای خودم ؟
خندیدی !! خندیدی !! خندیدی !!
اعتراف می کنم !
گاهی از تکرار خنده هایت ترسیده ام
از تامل و فکری که می کنی
از نگاههای کش دارت
از بزرگیت ، صبوریت
از تحمل دستهای سخاوتمندت
از خودت !
از من !
اعتراف می کنم !
من ، ساده به دنیا آمده ام
و این بی انصافی است .

تینا یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:02 ب.ظ http://moomoosh.persianblog.com

سلام ممنون که امدید.......شاد باشید........من همیشه وبلاگهای دونفره و گروهیو دوست دارم........

رسول سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:28 ق.ظ

سلام مهران خان

از این که اومدی وبم ممنونم

اینجا قرار نیست اپ بشه

منتظرم

شاد باشی و سرخ بای

یلدا چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:34 ق.ظ http://www.sarayetanhaayei.persianblog.com

سلام ...چطوری؟

بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسه شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1
2...
.
.
.
.
.
.
.

آپ کرددددددددددددددددددددددددددددددممممممممممم
بدو بیا که منتظرم

فاطمه چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:42 ق.ظ http://www.yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

سلام
تغییرات مبارک
دستش درد نکنه خیلی هوا تو داره ها ( قورمه سبزی ) :دی
راستی عذاداریتون قبول
فعلا

فاطمه پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام
اوه اوه
بله کی گفته شما هواشو نداری
ما رفتیم توی آشپزخونه قورمه بود خوردیم
سیمینم خورد
با آرزوی بهترینها برای هر دوتون
فعلا

eli gole شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:20 ب.ظ

salam khaste nabashid aghaye mehran migam age s...........nabood ki vase shoma nazar midad akhe hamaeie nazarat male oon adame bikare baba besh begoo boro khoone dareeto bokon in kara male adamaye mojarade

بی کس یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:53 ب.ظ http://eshghemordeye-man.blogfa.com

سلام


ممنون که به من سر زدین



نظرت راجع به تبادل لینک چیه؟


یه سری هم به ما بزنید


دوستدار تک تک شما بی کس

در پناه حق

سیمین دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com

سلامممممممممممممممممممممممممم
فکر کنم خو ب باشی
بابا آپ کن خسته شدیم از مطلب تکراری
آپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ کننننننننننننننن
خوب
باشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
منتظرم
بابایییی

سیمین دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:12 ب.ظ

همیشه وقتی یکی ازم می پرسید چند تا دوسم داری یه عدد بزرگ میگفتم... ولی وقتی تو ازم پرسیدی چند تا دوسم داری گفتم : یکی !!! میدونی چرا ؟چون قوی ترین و بزرگترین عددیه که میشناسم ... دقت کردی که قشنگترین و عزیز ترین چیزای دنیا همیشه یکین ؟ ماه یکیه ... خورشید یکیه ... زمین یکیه ... خدا یکیه ... مادر یکیه ... پدر یکیه ... تو هم یکی هستی ... وسعت عشق من به تو هم یکیه ... پس اینو بدون از الان و تا همیشه یکی دوست دارم

دی:::::::::::::::::::::::::::::::::

eeeellllllllliiiiiiiiii پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:38 ق.ظ

aval be baghal dastitoon ye salam beresoonid va az janebe man ye mache koochoolooo
badam axe kheili khoshkeli bood eival ba ham kar koinid dar aiandeie nachandan door eeeeeeeeeey 1000000a sal ensha allah do ta veblog nevise maher mishin ghorboone baghal dastit

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد