میلاد

برای روز میلاد تن خود

  من آشفته رو تنها نزاری

     برای دیدن باغ نگاهت

       میون پیکر شبها نزاری

         همه تنهایی ها با من رفیقن

            من و در حسرت عشقت نزاری

               برای روز میلاد تن خود

                  منو دور از دل و دیدن نزاری

                     دلم دل تنگ و میل به تو میخواد

                        دلم رو در پی غم ها نزاری

                           میام تنها توی قلبت می شینم

                              من و قلبت رو جایی جا نزاری

                                         عزیزم جشن میلادت مبارک

                                        منو اون سوی جشن دل نزاری

                                                           .

                                                           .

                                           عزیزم جشن میلادت مبارک

                                            ***********************

                                              مبارک مبارک  تولدت مبارک...

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
عسل بانو یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:42 ق.ظ http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com

سلام
خوبی؟
مرسی از این همه لطف

دیرگاهیست در درونم غوغایی برپاست... آن روز که صدایت در وجودم طنین انداز شد، شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی نهاد...! تانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق، خود را در پستوی زمان تنها حس می کنم...
چشم هایم دیگر از آن من نیستند... هیچ نمی خواهند... جز تو! هیچ نمی بینند... جز تو!
دست هایم... به امید نوازش پلک هایت با من همراهند...!
و پاهایم... نمی دانم مرا به کجا می برند... شب هنگام در جستجوی تو، مرا به دل سیاهی می کشانند...!
بند بند وجودم به انتظارت نشسته است...
کاش بیایی و مرا از این التهاب رهایی بخشی.....!
به امید موفقیت
بای

عسل بانو یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:14 ق.ظ

راستی منا لینک نمی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


تو که خود میدانی ,
تو که خود میدیدی ,
راستی !
تو خودت میگفتی :
" که چقدر تنهایی ؟!"
...
باز این آتش حسرت ز درون رگ و اعضای وجود سردم , شعله ور میگردد
...
گوش تو با من نیست؟!
با تو هستم , ...........
تو فقط میدیدی ,
تو فقط فهمیدی ,
که چه سان تنهایم ؟!
ولی ای وای ! دریغا ! ای کاش ...
این دریغ و افسوس , حسرت وانفسا ؛
بی ثمر میماند , بی اثر خواهد بود .
خوش باشی
بایییییییییییی

نسیم جینگول یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام حال شما
مرسی از وبلاگ قشنگتون

یلدا پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:36 ب.ظ http://www.sarayetanhaayei.persianblog.com

سلام عزیزم
خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرسی از اینکه حال و احوال کردی
از بابت شب یلدا مرسی
تاااااااااااااااااا بعد
به خدا می سپرمت
بابای عزیزم

شاهرخ شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:07 ب.ظ http://www.oshagh136.blogfa.com

salam mehran jan u har chand be ma sar nemizani vali ma bi vafa nistim va omid varam balatarin eshghi ro ke khodavand afarid eshghe to bashe age vaght kardi ye sari be ma bezan byeeeeeeeeeeeee

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد