بادام تلخ

                              *************************************************

شهرداری آمد ! جمع کن... بُرد... بُرو

((جان مولا نبرید)) معرفت مُرد... بُرو

ثروتت را بُردند ... باز هم پیر شدی

شامِ امشب این است: از خودت سیر شدی

این چه قانونی بود ؟! جز دو رویی و ریا

که به نامش بردند روزیِ پاکِ ترا

تو که می دانستی بی گناهی جرم است

خوب می فهمیدی رسم دنیا ظلم است

پس چرا سازی را که خراب است زدی

باز بر نان حلال تو چرا دست زدی ؟

دور بی دردان است ... نغمه از درد زدی

در خیابان شلوغ حرف یک مرد زدی

کودکت منتظر است ... مرد بادام فروش

ثروتت را بردند ... تلخی اش ماند به دوش 

                                       ***************************************************

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ب.ظ http://yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

سلااااااااااااااااام
به به آقا مهران به جمع وبلاگی ها خوش اومدی
حتما لینکتو می زارم تو بلاگم
اولین نظر مال خودمه
همین اولین نظر این پستت هم اولین نظر بلاگت
مطلبتم قشنگ بود
موفق باشی
فعلا*********************

روزبه پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:59 ب.ظ

به به چه وب توپی داری
شاعر گل گفت :هرکه پولش بیش حال ومالش بیشتر

عسلی یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:46 ق.ظ


من انتظار لحظات تلخ را در زیبا ترین لحظات زندگی می کشم.
من انتظار رویا را در حقیقی ترین لحظات زندگی می کشم.
من انتظار مرگ را در شادترین زمان عمرم می کشم.
من انتظار تو را در نهایت تنهایی می کشم.

عسل بانو یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:55 ق.ظ http://www.tanhatar-az-sokot.blogsky.com/

سلامممممممممممممممممممممممممممممممم
به به
ماهی هر جایی که باشه
همیشه تو دل دریاست ،
پر زدن رویای اون نیست
چون که دریا اوج رویاست ؛
ماهی حتی توی طوفان
اگه از دریا جدا شه
بخوره تنش به صخره
پولکاش جدا جدا شه ،
غمی تو دلش نمی ره
روی ساحل می نشینه
تا بازم یه موج دیگه
از دل دریا ببینه ؛
دل دریا قدر دریاس
نفساش زنده و برجاس ،
ماهی ساحل رسیده
تشنه ی دعای دریاس ؛
آره ؛ اینم امتحان ِ
آره ؛ رسم روزگار ِ
واس ِ دریا کار نداره
صبر ِ و برد ِدوباره ؛
می شینم تو هر ترانه
همدل و همراه دریا
جای ماهیش پُر نمی شه
ولی من ماهی ِ دریام

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:48 ق.ظ

سلاممممممممممممممممممممم
خوبی؟
هوش میگذره؟
خوب چه خبر؟
من آپ کردم بدو بیا

سایه دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام سلام صد تا سلام
عالی بود مهران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد